Fijne woensdag, Bombers en Bombshells!
Ik ben net in Miami geland voor Art Basel! Voordat ik landde, stopte ik bij een Givenchy winkelopening gisteravond in Atlanta en werd opgewacht door andere gasten Lil Yachty, Trinidad Jacobus, Sony Digital, Mike wilt en meer:
Het Parijse huis en zijn creatief directeur Matthew M.Williams recentelijk mee samengewerkt (b).STROJ, een ontwerpduo uit Atlanta, op een capsulecollectie. Opgericht door twee streetwear-pioniers van ATL Dieter gram en Baksteen Owens en nu met hoofdkantoor in New York City, (b). STROY heeft de aandacht getrokken van 032c, HypeBeast en recentelijk Givenchy. (b).STROY is het hoogtepunt van experimentele mode, expressieve stijl en als zodanig heeft Givenchy besloten om Atlanta te kiezen als locatie voor hun volgende winkel, genesteld in het hart van zuidelijke luxe, Phipps Plaza.
Dit is de achtste vrijstaande flagshipstore van het designhuis in het land, een mijlpaal die door CEO Renaud de Lesquen wordt omschreven als een “[…] kans om rechtstreeks in contact te komen met de snelgroeiende fanbase van Givenchy in een zeer boeiende winkelomgeving. Stylisten, influencers en insiders uit de industrie kwamen allemaal langs om te proosten op stijl en een exclusieve eerste blik te werpen op de onlangs onthulde Givenchy x (b).STROY-stukken.
Als onderdeel van zijn modecatalogus was Matthew M. Williams medeoprichter 1017 ALYX 9SM en heeft de krachten gebundeld met Nike om innovatieve capsules te leveren. Williams’ stuurt Givenchy’s creatieve inspanningen sinds 2020 aan en heeft het merk geleid naar een pad van samenwerking met opkomende ontwerpers die technologie omarmen. Als iemand die zijn weddenschappen plaatst op de subculturen en underdogs van de industrie, heeft Givenchy zowel kleding als exclusieve mode-NFT’s ontworpen met (b).STROY en andere indie-ontwerpers van hun kaliber via het samenwerkingskader en de toekomstvisie van Williams.